Treceți la conținutul principal

Mock la cerere

O noua categorie *ras malefic*. Trifa radea malefic, sau ii place sa creada ca rade malefic. Nu rasul malefic e o categorie la fel cum maestrul sobolan nu e un jucator al lui milan.

Daca te enerveaza cineva (Trifa???), daca nu iti place de cineva (Trifa???), vrei isi bata cineva joc de cineva (o fi tot el???) , sau vrei sa postezi tu o recenenzie dura a vreunui om (lol), orice fel de om (bai nu mai pot de ras)...

Deci poza, numele, orice detalii sunt binevenit despre viitorul mockuit (Trifa???)

Se intelege ideea. Pentru intrebari sunt comentarii. Pentru caile ferate romane se poate asculta imnul rapidului. Pentru atat, *ras malefic*

Later edit:
3 cereri: DaniF, Pinkie şi Trifa
3 referiri la Chitu: Chiţu personaj de anecdotă, Vampirul şi încă una anonimă
2 referiri la Nicu: Nicu in Spania si Nicu intre prieteni
1 referire la Rujoni: Rujoni pariorul
1 referire la Ogararu: Ogararu trist

+ pinkie a scris despre Trifa (cel mai nou membru) sub tagul celmaiiubitdintrepamanteni si referiri sunt nenumrate

Comentarii

Anonim a spus…
Bun...eu vreau sa aflu mai multe despre Fantaneanu, mai ales ce parere ai despre faptul ca se bucura ca a pierdut ieri Italia... si na...daca ai avea o poza cu el cand sta in gradina la bronzat ar fi perfect.
Multumesc.
Anonim a spus…
As vrea sa o mockuiesti pe pinkie.mar, daca te ajuta cu ceva pt a o mockui mai usor ea se joaca un joc numit bruta si imi e stapana.
thian1899 a spus…
si eu ma joc bruta. sile e stapan la mine.
Anonim a spus…
se pare ca toti jucam bruta
Anonim a spus…
ma, eu zic sa nu o mockuim pe asta pinkie...deja de la nume poti sa o mockui....pinkie...ce culoare e si asta!
Si na...cristi ma dezamagesti...cand as putea sa-ti fiu eu stapana tu alegi un mascul!
Trist!
thian1899 a spus…
poate careva sa isi bata joc de unguri?
Anonim a spus…
Nu prea e nimic de zis despre ei...
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Chris a spus…
Eu o sa-mi bat joc de blogul asta... niciodata nu reusesc sa intru in contul meu sa postez ceva ma enerveaza...parca ii un labirint fara intrare...

Vroiam sa va reamintesc ceva :)

M-ai tineti minte cand eram mici ?:) ce ne jucam? cum ne bateam joc de ceilalti ? mai tineti minte cand tineam degetele in forma de pistolla gradinita si cand cineva facea ceva rau ne prineam mainile in forma de pistol si ziceam "ZISAAAA la doamna!!!" sau cand ne tineam de mana cu eu stiu ce coleg si ne calcam pe picior si ziceam "vai... m-ai calcat hai sa te calc si eu inapoi ca sa nu moara mama " :))) acum imi dau seam ca suna un pic cam morbid dar na ... atunci nu-mi dadeam seama... :))

Deci oare acum ne mai puteam bate joc ca in anii '80 ?:D
Anonim a spus…
na...eu zic sa mai starui nitel... daca eu am resuit sa pun video pe blogul meu poti si tu posta... You go girl!
:)))
Sorin a spus…
ma mai puteti mockui odata? nu de alta dar am o stare de "harnutareala" si mi-ar prinde bine sa rad. va multumesc anticipat
Anonim a spus…
imortalizeaza pls seara asta de 28 iulie, si anume "team-buildingul" ibm din Unirii. mockuie pe cine merita mockuit in grupu ala ce era la masa. nu ii cunosc pe jumatate din ei dar par a fi niste profiluri demne de observat macar :D. ar fi frumos sa o faci acum cat e inca calda. thx.
Anonim a spus…
Cristi vreau un mock de la tine despre Liuda!

Postări populare de pe acest blog

R.I.P. Read My Mind, Polly Says Hi

Observ ca nu mai publica nimeni nimic, well I guess I just did it :) Nu am nimic de scris de fapt, ah da, un banc dragut, probabil voi il stiti deja :)) Iepurasul vorbeste cu ursul: -Ursule au facut oamenii bere cu numele tau -Da, ma? -Da. Se duce ursul la magazinul de langa padure si spune: -Dati-mi si mie un Danut.
Hobby-ul meu preferat, in Munchen, este sa observ oamenii in metrou. Azi ma gandeam la cum ne maturizam pe parcursul vietii, si ma refer mai mult la limbajul corpului nostru.  Copii nu stau locului pe scaun. Se misca de parca un scaun nu este un scaun, este un obiect de care te folosesti sa stai. Podeaua nu este podea, podeaua este acea platforma pe care gasesti tot felul de comori, sau lava. Iar pentru multi copii, oamenii din afara lumii lor, nu exista. Prin urmare sunt galagiosi si se misca in voie printre straini.   Adolescentii stau doar cu telefonul in mana intr-o pozitie de obicei expresiva cu moda pe care o poarta. Si tot timpul ocupati. Ei fac ce altul nu stie sa faca, ei sunt tot timpul outsider-ii. Pe cei din categoria care urmeaza dupa adolescenti, ii vad ca pe niste oameni ce se straduiesc sa se pacaleasca cum ca ar fi descoperit cum functioneaza viata. Limbajul lor este destul de plictisitor, dar as vrea sa stiu la ce se gandesc cat stau ei asa privind in gol.  Ur

Asemănarea