Treceți la conținutul principal

What would Nicu be in Spain

"Yo no puedo comprar la mansión que usted presentó a mí ayer. El precio es bastante alto, pero yo absolutamente le adoré usted y su presentación.

Encontré que usted fue liso y relajado y usted es conectado profundamente en lo que usted hace, en su trabajo. Debo decir el mismo acerca de las cejas, pero eso fue otra cosa que me impresionó.

Querría saber si hay otras mansiones que usted quiere mostrarme. Disfrutaría realmente de su compañía, y por este yo no significo la compañía donde su trabajo. Esperar impacientemente para su respuesta.

Fernanda"

Note: Letter Nicu would receive after a few days after working as an estate agent in Espana, where he takes his coffee black.

P.S. Donde tomes tu cafe?

Comentarii

Anonim a spus…
Yo tomo mi cafe con Trifa! Pt ca merg la ziua lui.
De fapt nu beau cafea :|
Como esta Fernanda? Stiai ca se pune semnul intrebarii si la inceputul iterogatiei..numai ca rasturnat..nu am chef sa-l caut acum :)
Adios amigo!
thian1899 a spus…
semnul intrebarii cum? in ce limba?

naaah... nu bei tu cafea cu trifa. bai dar numai eu scriu pe blogul asta. amatori...
Anonim a spus…
In spaniola...
exemplu: ¿Qué tal?... ¿Cómo estás?
Eu am inceput sa-mi folosesc blog=ul meu... Pana nu scrie si Branco ceva fac greva!!!
thian1899 a spus…
pai na... branco n-a scris niciodata pe blog.

ai inceput sa scrii pe blogul tau? ai scris si tu o chestie astazi si deja zici ca ai inceput de parca... (cea cu ciarda nu se pune ca e de mai demult, doar asta de azi, si na asta e de azi a fost buna deci de fapt nu sunt chiar nemultumit)

na oricum, is curios daca nicu mai are planuri de plecat in spania
thian1899 a spus…
aa si tre sa ne facem o campanie de promovare la bloguri, eu cred ca imi fac site
Anonim a spus…
am o problema... vorbim despre nicu cel cu o spranceana? :)
Anonim a spus…
care nicu ma? oare bâzu merge la pitesti? ca noi nu.
tu intelegi ce ai scris acolo?
ca eu nu.

ps: branco o scris asta, se pare ca nu-i buna parola
thian1899 a spus…
nu ai facut click pe link??????????
thian1899 a spus…
faceti click pe link la cejas!!! mm
thian1899 a spus…
fyi : poti sa pui nume/adresa url, nu neaparat anonim, chiar daca nu iti stii parola.
thian1899 a spus…
ha ha flood your email ha ha ha
Anonim a spus…
MM...am facut click! Dar am zis ca na... or mai fi nicuiti cu o spranceana.
Anonim a spus…
Si nu-i mai explica nimic la Branco - nimic nu stie! e inuman!
Nu stie el sa intre ca parola e buuuuuuuna!
Anonim a spus…
cate comentarii mai facem?
23?
1899?
2046?
Anonim a spus…
ma senor de ce nu-mi raspunzi la intrebari?
eu zic sa facem 22 de comenturi

tot branco
thian1899 a spus…
nicu care n-o pus carciuma in drum care nicu.

la pitesti ti-ai raspuns singur.

eu inteleg ce am scris acolo. de obicei inteleg ce scriu, chiar daca nu am intotdeana sens.
branco a spus…
mar ii the best, thian nu
thian1899 a spus…
eu sunt intr-o alta liga
Anonim a spus…
Mar is really the best!
Parca am fi la gradi
Mai albumul lui Strata e f bun.
thian1899 a spus…
pavel iti place?
Anonim a spus…
Hola!Bastantes solecismos en el blog pero es altamente pensado:)Me gusto mucho...¿De qual Nicu se habla?
Enhorabuena!
Bessos:*
thian1899 a spus…
Nicu e un fost coleg de liceu care vrea sa mearga in Spania sa lucreze ca si agent imobiliar.
Anonim a spus…
auzi... si totusi Nicu a ajuns in Spania sau nu?

Postări populare de pe acest blog

R.I.P. Read My Mind, Polly Says Hi

Observ ca nu mai publica nimeni nimic, well I guess I just did it :) Nu am nimic de scris de fapt, ah da, un banc dragut, probabil voi il stiti deja :)) Iepurasul vorbeste cu ursul: -Ursule au facut oamenii bere cu numele tau -Da, ma? -Da. Se duce ursul la magazinul de langa padure si spune: -Dati-mi si mie un Danut.
Hobby-ul meu preferat, in Munchen, este sa observ oamenii in metrou. Azi ma gandeam la cum ne maturizam pe parcursul vietii, si ma refer mai mult la limbajul corpului nostru.  Copii nu stau locului pe scaun. Se misca de parca un scaun nu este un scaun, este un obiect de care te folosesti sa stai. Podeaua nu este podea, podeaua este acea platforma pe care gasesti tot felul de comori, sau lava. Iar pentru multi copii, oamenii din afara lumii lor, nu exista. Prin urmare sunt galagiosi si se misca in voie printre straini.   Adolescentii stau doar cu telefonul in mana intr-o pozitie de obicei expresiva cu moda pe care o poarta. Si tot timpul ocupati. Ei fac ce altul nu stie sa faca, ei sunt tot timpul outsider-ii. Pe cei din categoria care urmeaza dupa adolescenti, ii vad ca pe niste oameni ce se straduiesc sa se pacaleasca cum ca ar fi descoperit cum functioneaza viata. Limbajul lor este destul de plictisitor, dar as vrea sa stiu la ce se gandesc cat stau ei asa privind in gol.  Ur

Asemănarea