Treceți la conținutul principal

Pariurile sunt viata mea

Cine nu il stie pe Norm McDonald si nu a ras la scena cu pestii de aici nu le-a vazut pe toate.

Chevy Chase era un parior si un doctor in acelasi timp si in acelasi film. Il chema pur si simplu Dr. Farthing. El nu intelgea de ce atunci cand ii datorezi unui bookmaker (caci avea cel putin unul) o gramada de bani, si, sa zicem, iti taie un deget de la picioare, tot ii datorezi o gramada de bani. Nu i se parea corect mai ales cand bookmaker-ul vroia sa il omoare peste 4 zile oricum.

Doctorul Frathing era un doctor plin de umor si gingas cu pacientii.

Cand a fost rugat sa ii spuna mai gentil pacientului ca e grav bolnav a reusit sa insereze placerea lui de a paria in veste, ceea ce nu e de aici de colo. El i-a spus pacientului ca daca ar fi sa parieze ar paria ca moare.

Ce-i drept iubea pariurile si paria pe orice. A pariat si pe Mr. T in Rocky si a stiut sa se apere cand a fost luat in batjocura cu celebra replica: Dupa razboi multi viteji se arata.

Dupa cate imi dadeam eu seama era un om destul de umil. Cand a fost intrebat de ce are mana ghips a facut din nou o referire la bookmakeri pomenindu-i in comparatie: Pai, e fie ca pentru ca am dormit pe mana intr-o pozitie gresita fie pentru ca bookmakerii m-au aruncat dintr-o masina in viteza. Apoi s-a luat cu alte treburi lasand misterul sa planeze asupra ceea ce s-a intamplat.

Rujoni mare a fost si el un parior si imi pare rau ca nu am retinut remarcile lui din sediul sau din afara sediului de pariuri, imi pare rau ca nu am urmarit mai atent cum 1 x 2 se inflitrau incet incet in frazele lui si imi pare rau ca nu mai imi aduc aminte expresia lui "nu am cu ce sa pierd", sau "toate sunt meciuri sigure", nici macar nu mai sunt sigur daca a spus asa ceva vreodata.

Daca voi mai merge vreodata cu rujoni la pariuri poate imi va arata biletul. Si eu voi spune dar de ce ai pus meci din borsodi liga secunda? El poate imi va spune nu am gasit alt meci. Pana la urma voi spune ca are o cota e buna, e buna cota. Chiar si fata din cusca de la sediu vazand meciul va intreba, borsodi liga secunda? si o privire pierduta ca un sfarsit de episod de telenovela in care mariana ar afla ca rujoni e tatal ei. Rujoni usor intimidat de expresia fetei ar raspunde ca si Mircea Diaconu in celebra fabula ca n-a gasit alt meci. Dar Toma, de ar putea fi Toma acolo sa ii spuna ca: "cota e buna, e buna cota" poate am fi fost toti putin mai fericiti.

Pana la urma Dr. Farthing nu a reusit sa isi salveze viata prin pariuri si a fost ucis de catre bookmakeri, Rujoni a pierdut prea mult caci desi cota era buna cum ar fi zis Toma cu borsodi liga secunda nu te joci si nici daca ma taiati de la brau in sus sau in jos tot nu as putea stii ce ar spune Cosasu despre meciul ala.

Si taiati-ma iar de unde vreti dar tot nu as stii ce ar zice Cosasu despre Rujoni.

Totusi citind ultimul articol al lui Cosasu imi si imaginez ce ar raspunde la o eventuala intrebare. Cand tema Va castiga Rujoni la pariuri va ajunge la episodul 78 si voturile telespectatorilor incheindu-se mereu foarte strans, caci pe de o parte unii spuneau ca da, va castiga, pe de o parte altii spuneau ca nu, nu va castiga. Parerile erau impartite. In acest context intrebarea ajunge pana la urma si la maestrul Cosasu, ca asa se cuvine: Maestre, va castiga rujoni la pariuri? Iar Radu Cosasu va raspunde, si Dr. Farthing ar paria pe asta, cu finalul articolului prezentat: "Eu mă întreb cînd se va mai întîmpla! Sînt naiv? Lăsaţi-mă în durerea mea."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

R.I.P. Read My Mind, Polly Says Hi

Observ ca nu mai publica nimeni nimic, well I guess I just did it :) Nu am nimic de scris de fapt, ah da, un banc dragut, probabil voi il stiti deja :)) Iepurasul vorbeste cu ursul: -Ursule au facut oamenii bere cu numele tau -Da, ma? -Da. Se duce ursul la magazinul de langa padure si spune: -Dati-mi si mie un Danut.
Hobby-ul meu preferat, in Munchen, este sa observ oamenii in metrou. Azi ma gandeam la cum ne maturizam pe parcursul vietii, si ma refer mai mult la limbajul corpului nostru.  Copii nu stau locului pe scaun. Se misca de parca un scaun nu este un scaun, este un obiect de care te folosesti sa stai. Podeaua nu este podea, podeaua este acea platforma pe care gasesti tot felul de comori, sau lava. Iar pentru multi copii, oamenii din afara lumii lor, nu exista. Prin urmare sunt galagiosi si se misca in voie printre straini.   Adolescentii stau doar cu telefonul in mana intr-o pozitie de obicei expresiva cu moda pe care o poarta. Si tot timpul ocupati. Ei fac ce altul nu stie sa faca, ei sunt tot timpul outsider-ii. Pe cei din categoria care urmeaza dupa adolescenti, ii vad ca pe niste oameni ce se straduiesc sa se pacaleasca cum ca ar fi descoperit cum functioneaza viata. Limbajul lor este destul de plictisitor, dar as vrea sa stiu la ce se gandesc cat stau ei asa privind in gol.  Ur

Asemănarea