Treceți la conținutul principal

Fite




Un prieten imi reproseaza, daca pot spune asa, ca nu am prietene bune. Fete - prietene... Si incep sa le enumar pe alea pe care le am. Si da, sunt putine, bune, dar putine... Asta pentru ca daca ar fi sa aleg intre prietenia cu un baiat si una cu o fata as alege baiatul intotdeauna.
Nu sunt prea mandra ca apartin acestei specii, mai ales pentru ca si eu trec prin toate fazele caracteristice:
- Fite
- Fite
- Fite
- Fite
- Fite
Si imi place sa fac toate acele lucruri girlish, dar cel mai mult ma enerveaza ipocrizia si nesimtirea unora! Mironosite cu doua fete... si va invit sa va uitati in dreapta sau in stanga voastra, sigur se gaseste asa ceva si pe langa voi.
Nu sunt mandra ca sunt fata, dar sunt...si probabil asta o sa-mi ocupe tot timpul... ca sa citez...
Intre timp...bun venit lui Cris pe blog... ea nu e fata...e aia mica...sa speram ca o sa avem pe cine mock-ui, eu ma gandeam sa ne organizam impotriva lui Cristi ca parca ne pricipem sa-l mock-uim... Ce zici?

Comentarii

Anonim a spus…
nas schimba cu un baiat pt nimic in lume...decat daca ar trebui sa fiu baiat, si sa ma cuplez cu mine...k sa imi fac toate poftele, si sa fiu asa cum nu e nici un baiat...PERFECT!
Anonim a spus…
*n-as
thian1899 a spus…
si a aparut sex and the city the movie!!!!!!!! si la mall!!! poti sa mergi la mall!!! la sex and the city the movie!!! girl!!! ce poate fi mai frumos decat atat?

...
...

aa. da. maine incepe euro 2008...

Postări populare de pe acest blog

R.I.P. Read My Mind, Polly Says Hi

Observ ca nu mai publica nimeni nimic, well I guess I just did it :) Nu am nimic de scris de fapt, ah da, un banc dragut, probabil voi il stiti deja :)) Iepurasul vorbeste cu ursul: -Ursule au facut oamenii bere cu numele tau -Da, ma? -Da. Se duce ursul la magazinul de langa padure si spune: -Dati-mi si mie un Danut.

Asemănarea

Hobby-ul meu preferat, in Munchen, este sa observ oamenii in metrou. Azi ma gandeam la cum ne maturizam pe parcursul vietii, si ma refer mai mult la limbajul corpului nostru.  Copii nu stau locului pe scaun. Se misca de parca un scaun nu este un scaun, este un obiect de care te folosesti sa stai. Podeaua nu este podea, podeaua este acea platforma pe care gasesti tot felul de comori, sau lava. Iar pentru multi copii, oamenii din afara lumii lor, nu exista. Prin urmare sunt galagiosi si se misca in voie printre straini.   Adolescentii stau doar cu telefonul in mana intr-o pozitie de obicei expresiva cu moda pe care o poarta. Si tot timpul ocupati. Ei fac ce altul nu stie sa faca, ei sunt tot timpul outsider-ii. Pe cei din categoria care urmeaza dupa adolescenti, ii vad ca pe niste oameni ce se straduiesc sa se pacaleasca cum ca ar fi descoperit cum functioneaza viata. Limbajul lor este destul de plictisitor, dar as vrea sa stiu la ce se gandesc cat stau ei asa privind in gol.  Ur