Treceți la conținutul principal

Din cutia cu amintiri...



Mail from Pinkie:
Date: Thursday, April 2, 2009, 8:12 PM


Hello lume...

Ce faceti voi?
Eu am vrut sa va spun ca sunt bine... atat cat se poate... Lucrez mult in ultimul timp, dar la ei se apropie Pastele si atunci o sa fie foarte slow si Doamne ajuta o sa am si eu o mini vacanta.
Voi ce planuiti de Paste? Ceva cu alcool?
V-am spus? Aaaa da v-am spus! AC MILAN vin in Baltimore... hi hi hi!!!
Si ma duc evident....
Am fost in Washington si a fost fain... E la 30 min distanta cu trenul si intrarile la muzeu sunt gratuite. E ca si cum as merge de la mine pana in centru... Damn Americans!
Cris cum fu la Cluj? Te distrasi?
Dani sa-mi povestesti cum te-a pacalit mammy de 1... ca mi-a zis sa te intreb...
Cam atat din Crappy Baltimore...unde nimic nu se intampla, dar totusi timpul trece foarte repede...

Va pup.


Mail from Branco:
Date: Saturday April 4, 2009, 12:22 AM



Hey, ne bucuram sa auzim ca esti bine, deabia asteptam sa treaca lunile ramase si sa vi acasa pt ca ne e tare dor de tine, pe bune, la toti 3 ne e dor de tine, tare, tare.
Asa, coincidenta sau nu chiar in ziua cand ai trimis mailu asta eu cu cristi si a mica am mers in oras si am stat pan la 4 dimi, atunci aveam eu tren, o fost prima oara cand o iesit si a mica in oras de cand ai plecat tu, zicea ca nu o mai iesit ca daca nu esti tu nu e la fel :P
Am baut tequila la metru,si a mica o baut,ma rog jumate il varsa pe ea, avea si oaia ei la ea si ne-am amintit de oaia ta, culmea la televizor era becali, tocmai il arestase, ce mai, o seara reusita.
Si tin sa-ti mai spun ca toti 3 ne-am cam ingrasat destul de mult spre rusinea noastra, chiar si a mica dar sa nu-i spui ca am zis asta ca se supara..sti tu cum is fetele... dar vine vara si toti ne-am laudat ca o sa fugim zilnic, pe teren, pe dalma, pe drum, peste tot, nu o sa ne mai recunosti de slabi ce vom fi, si apropo de slabit tre sa merg la mami tau sa fac un gratar:)
Si ca tot o venit vorba de mammy... mare bandita e femeia asta, seamana pe tine, sau tu pe ea, ii place sa se tina de glume ceva fantastic, sa vezi tu ce ma pacaleste da si eu bou ca nu mi-am dat seama ca e 1 aprilie, si imi zice ca cica vine la recas, ca nush ce tre sa ajute pe unu sa mute mobila si ca daca poate sa treaca pe la mine, sa se intalneasca cu a mea mama, ma si sa vezi ce vrajeala dulce avea ca deja in secunda urmatoare m-am trezit spaland vasele de zor si cautand pronto-ul pe sub chiuveta sa sterg prafu.. sa nu mai vb ca avea si pretenti, sa-i dau praji, si de baut, vai de capu meu mi-am zis, praji manc si eu numa cand merg la ea:) si toate astea trebuia sa le fac in 30 de minute, ca ea cica tocmai ce plecase din oras... si na ma pun eu de zor la facut curat(maicamea nu era acasa deaia era plina chiuveta de vase), transpirat tot cand suna tel dupa vreo 20 de min... nici nu terminasem curatenia ca maicata cica era deja langa turnu de apa.. sa fac infarct nu alta:)
eu: da cum de a-ti ajuns asa de repede, am inceput sa ma balbai si maicata razand mi-a curmat suferinta, avea un ras de om satisfacut, ii iesise gluma... da orcum o zis ca vine odata la mine pe bune... atata timp cat ma anunt cu o zi inainte e ok :)
pe tine nu te-o pacalit nime? sa intri mai des pe net mai! si nu te mai lauda atata ca mergi la meci la milan, deja ai scris 2 articole pe blog si ai trimis mail, vezi ca tre sa faci multe poze, si cu jucatorii daca poti, mai ales cu kaka, iti dai seama, sa am o poza cu tine langa kaka, ce vis:)
Na pai cam atat, destul de lung mailu da orcum iti scriu cam rar, da chiar as putea sa-ti scriu mai des, ai putea sa scri si tu mai des, eventual poti sa trimiti o scrisoare laudandu-te ca mergi la milan, mama ta de fata!
Gata, te-am pupat si ai grija de tine.

Comentarii

Anonim a spus…
Bre Ioschici..numai cu "vi" /"sti" scrii...nici tu nu ai habar de cati "i" e nevoie...
thian1899 a spus…
frumos oricum. sper pinkie că i-ai zis că publici că altfel nu ar fi frumos. oricum suntem între prieteni.

senor. ați despărțit. de i-uri s-o mai zis. da mi-o plăcut. și scriitorii au editori.

pinkie. tu ai fost cam săracă în cuvinte.
thian1899 a spus…
de fapt doar în comparație cu Dani. oricum mă bucur de blog. ce ar fi dacă ar prinde viață din nou:)
thian1899 a spus…
bre, fără anonimitate între prieteni

Postări populare de pe acest blog

R.I.P. Read My Mind, Polly Says Hi

Observ ca nu mai publica nimeni nimic, well I guess I just did it :) Nu am nimic de scris de fapt, ah da, un banc dragut, probabil voi il stiti deja :)) Iepurasul vorbeste cu ursul: -Ursule au facut oamenii bere cu numele tau -Da, ma? -Da. Se duce ursul la magazinul de langa padure si spune: -Dati-mi si mie un Danut.

Asemănarea

Hobby-ul meu preferat, in Munchen, este sa observ oamenii in metrou. Azi ma gandeam la cum ne maturizam pe parcursul vietii, si ma refer mai mult la limbajul corpului nostru.  Copii nu stau locului pe scaun. Se misca de parca un scaun nu este un scaun, este un obiect de care te folosesti sa stai. Podeaua nu este podea, podeaua este acea platforma pe care gasesti tot felul de comori, sau lava. Iar pentru multi copii, oamenii din afara lumii lor, nu exista. Prin urmare sunt galagiosi si se misca in voie printre straini.   Adolescentii stau doar cu telefonul in mana intr-o pozitie de obicei expresiva cu moda pe care o poarta. Si tot timpul ocupati. Ei fac ce altul nu stie sa faca, ei sunt tot timpul outsider-ii. Pe cei din categoria care urmeaza dupa adolescenti, ii vad ca pe niste oameni ce se straduiesc sa se pacaleasca cum ca ar fi descoperit cum functioneaza viata. Limbajul lor este destul de plictisitor, dar as vrea sa stiu la ce se gandesc cat stau ei asa privind in gol.  Ur