De cand am inceput sa urmaresc seriale direct pe monitorul calculatorului meu, am cam pierdut din entuziasmul unui privitor TV. Si pe langa aceasta, am pierdut si frustrarea aferenta urmaririi unui calup publicitar de vreo 20 min/ pauza.
Televiziunea este principalul canal in care advertiserii din Romania investesc, de aceea si calitatea acestora incepe sa se imbunatateasca. Cu totii am cantat Oda Curajului sau am urmarit peripetiile celor doua figurine din reclama Orange. Sau va mai amintiti de link-ul cu BUDAI, trimis obsesiv de fiecare prieten din lista de mess?
Ceea ce mi-a atras mie atentia este aparitia unei reviste online, cu ad-uri foarte vechi si nu numai, din Romania: Dacia 1300, DERO, CICO, gasiti de toate... Revista apare in data de 15 a fiecarei luni.
Enjoy: http://www.roar-online.ro/
Televiziunea este principalul canal in care advertiserii din Romania investesc, de aceea si calitatea acestora incepe sa se imbunatateasca. Cu totii am cantat Oda Curajului sau am urmarit peripetiile celor doua figurine din reclama Orange. Sau va mai amintiti de link-ul cu BUDAI, trimis obsesiv de fiecare prieten din lista de mess?
Ceea ce mi-a atras mie atentia este aparitia unei reviste online, cu ad-uri foarte vechi si nu numai, din Romania: Dacia 1300, DERO, CICO, gasiti de toate... Revista apare in data de 15 a fiecarei luni.
Enjoy: http://www.roar-online.ro/
Comentarii
Iar cu reclamele am ramas in urma... Imi place aia cu Filip bea Fuborg...
Cristi si Cris beau Cuborg.
Marce bea Muborg.
Dani bea Duborg
:)))
p.s. Ma plictisesc oameni buni :)